Albisteak

Datorren maiatzaren 24an, arratsaldeko 17:30ean, bilera informatibo bat egingo dugu Ategorrieta Proiektuaren lanketa integralaren inguruan.

Orain dela aste batzutatik hona, 2 urtekoak ikastola ondoko parkera joaten hasi gara! Izugarri gozatzen dugu bertan: janaria prestatuz, adarretara igoz, otsoaren bila arituz, harrapaketetan jolastuz…

Aurten, ia urtero bezala, Adieazpen Grafikoa ikasgaian muralen proiektuak burutu eta hauek margotzeko aukera izan dugu.

Maiatzeko kukua entzuteko asmoz, LH 4, 5 eta 6ko ikasleak Ulian ibili gara, goiz-pasa batzuk eta egun-pasa besteok.

HH4ko taldeak aste honetan basoeskolako saioekin hasi gara! Lore-baratzetan goiza pasatzeko giro paregabea egin digu, eta bertan, udaberriaz gozatzeko aukera izan dugu, bere lore, xomorro eta bestelakoekin.

Aurreko astean aurreratu genizuen moduan, ikasleok kezka handiz jaso genituen euskararen erabilera-neurketenemaitzak, eta aste honetan euskararen erabilera areagotzeko kanpainak diseinatzen aritu gara, gelaka.