Albisteak

Gero eta gertuago dugu 2022ko Danborrada, eta aurten Donostiarron festa berreskuratuko dugu.

Aurten Batxilergoko ikasleek Begirale Ikastaroa egin ahal izango dute Zurriola Ikastolan bertan, Ikastolen Ellarteko Zirimola Aisiali Taldeak bideratuta. Saioak urtarriletik aurrera izango dira.

Iazko etenaren ostean, pasa den astean hasi ziren berriro ere Eskola Kiroleko jardunaldiak.

Urriaren 31n ospatzen da Gau Beltza Euskal Herrian. Hori dela eta, ohitura zaharrak berreskuratu nahian, jaia berrasmatzeko proposamena lantzen ari dira herriz herri, ez baita gauza bera Gau Beltza eta Halloween.

Aurreko ikasturtean, Arte Liburu 21 taldeak artista liburuen inguruan antolatutako topaketan parte hartu genuen batxilergoko adierazpen grafikoko ikasleok.

Astelehenean egun osoko irteera egin genuen LH5eko ikasleok Zientzia Museora. Bertan, Ingurunean lantzen ari garena sakontzeko aukera izan genuen urtaroen inguruko tailerrean eta baita planetariumean ere.

Orriak