Albisteak

Astelehenean eta asteazkenean, 4 urtekoak goiz-pasa joan ginen Zubiaurre parkera. Parkean jolasean ibili ginen, baita gelarako hostoak biltzen ere!

Aurreko astean esan genizuen moduan, Zurriola Ikastolak entitate moduan parte hartuko du aurtengo Euskaraldian.

Pandemia dela eta nerabeen eta familien arteko bizikidetzan sortu daitezkeen arazoei aurre egiteko, Ikatolen Elkarteak Gipuzkoako Psikologia Elkargoko kideekin elkarlanean sortutako txostena duzue hemen.

Aste honetan, 4 eta 5 urtekoek Tinko Zinemaz gozatzeko aukera eduki dugu: "Pirata Arratoia" filma ikusi dugu, eta izugarri gustatu zaigu!

LH5eko irakasle eta ikasleok primeran pasa genuen Uliara egindako irteeran. Inguruneako proiektua dela eta, hostoak blduz joan ginen bidean, zuhaitzak ezagutuz eta inguruneaz gozatuz!

Asteazken goizean, LH 2A taldekoak (Basajaun gela) Uliako Lore Baratzetara joan ginen goiz pasa. Eguraldi zoragarria izan genuen eta primeran ibili ginen.

Orriak