COVID19 neurrien plana

Astelehenean helarazi zigun Osakidetzak Covid-19 kasuak eta kontaktuak zaintzeko eta kontrolatzeko neurrien plana, eta familia guztien eskura jarri genuen lehenbailehen.

LH6Cko bertso-emanaldia

Oporren ostean ere bertsotarako plaza bihurtu dugu gure frontoia, segurtasun-neurri guztiak errespetatuz noski.

Antzerki Eskolaren eskertza

Asteazkenean jasoko du Zurriola Antzerki Eskolak Hiritar Merezimenduaren Domina, eta Ikastolako Komunitateari eskerrak emateko idatzi bat eta bideo bat prestatu dizkigute.

Danbor hotsen zain!

Iaz Zurriola Ikastolako Haur Danborradak ezin izan zuen bere konpainia kalera atera, eta aurtengoa desberdina izango den arren, neurriak hartu eta Groseko kaleetan egingo du desfilea urtarrilaren 20an.

Kilometroak 2022 - Online denda

Ibarrako Uzturpe Ikastolak antolatuko du aurtengo Kilometroak jaia “Irribarra” lelopean, eta dagoeneko guzion eskura jarri dute online denda.

Arkitektura Teknikoko espediente onenaren saria

Ikastolako ikasle-ohi den Leire Iragorri EHUn saritua izan zen pasa den abenduan, 20/21 ikasturtean Arkitektura Teknikoa Graduko espediente onena eskuratzeagatik.

kiva eguna

Atzoz geroztik, KiVa Ikastola da Zurriola Ikastola! Jazarpenari aurre egin eta bizikidetzaren alde egiteko proiektu garrantzitsua da hau.

COVID protokolo eguneratua

Aste honetan jaso berri dugu Eusko Jaurlaritzak osasun-egoera dela eta bidalitako protokolo eguneratua.

Urte berri on!

Neguko oporren ostean, martxan gara berriro. Garai zail hauetan, “urte berri, zaharrak berri” lelopean hasi dugu 2022a.

Zorionak Antzerki Eskolari!

Hiritar Merezimenduaren Domina jasoko du Zurriola Antzerki Eskolak urtarrilaren 19an! 48 hautagai aurkeztu zituzten, eta Udalak hautatutako 5 sarituen artean dago antzerki-eskola.

Orriak

-era harpidetu