Danborrada gertu dugu

Gero eta gertuago dugu 2022ko Danborrada, eta aurten Donostiarron festa berreskuratuko dugu.

Begirale Ikastaroa Batxilergoko ikasleentzat

Aurten Batxilergoko ikasleek Begirale Ikastaroa egin ahal izango dute Zurriola Ikastolan bertan, Ikastolen Ellarteko Zirimola Aisiali Taldeak bideratuta. Saioak urtarriletik aurrera izango dira.

Eskola Kirola

Iazko etenaren ostean, pasa den astean hasi ziren berriro ere Eskola Kiroleko jardunaldiak.

Gau Beltza Soroan

Urriaren 31n ospatzen da Gau Beltza Euskal Herrian. Hori dela eta, ohitura zaharrak berreskuratu nahian, jaia berrasmatzeko proposamena lantzen ari dira herriz herri, ez baita gauza bera Gau Beltza eta Halloween.

VI. artista liburuari buruzko topaketak

Aurreko ikasturtean, Arte Liburu 21 taldeak artista liburuen inguruan antolatutako topaketan parte hartu genuen batxilergoko adierazpen grafikoko ikasleok.

LH5ekoak Zientzia Museoan

Astelehenean egun osoko irteera egin genuen LH5eko ikasleok Zientzia Museora. Bertan, Ingurunean lantzen ari garena sakontzeko aukera izan genuen urtaroen inguruko tailerrean eta baita planetariumean ere.

HH3koak Toki Ederren

Udazkeneko hego-haizea lagun, HH3ko laguntxoak gustura ibili gara Toki Ederren jolasean.

Gurasoen Euskara Batzordea indartuta!

Urriaren 7ko bileran euskararen inguruko kezkak eta hainbat proposamen partekatu ondoren, Gurasoen Euskara Batzordea indartu eta egituraketa berria adostu genuen.

Zurriteka

Zurriola Ikastolako Ikasleen Euskara Batzordeak eta DBH 4 eta Batxilergo 1. mailako ikasleek garatu genuen proiektua ekarri nahi dugu gogora: Zurriolako Euskarazko Mediateka.

LH3koak Uliako ur biltegietan

Aste honetan, LH 3. mailako Zezengorri, Amalur eta Akerbeltz taldeek Uliako ur biltegiak bisitatu ditugu. Bertan Donostiako ur biltegi zaharrak nolakoak ziren ikusi dugu.

Orriak

-era harpidetu