Hurrengo ikasturtera arte!

Urduri eta kezkaz beteta hasi genuen urtea, baina guztion elkarlanari esker oso modu txukunean egin diogu aurre osasun-egoerari.

Azken egun berezia!

Ikasturte berezi honi amaiera emateko modu desberdinak bilatu ditugu: mendi-bueltak, hondartza-plana, jolasak, eskulanak… Gora oporrak!

Zurriolako euskarazko mediateka

DBH 4 eta Batxilergo 1eko ikasleek euskarazko edukien mediateka sortu dute elkarlanean: euskarazko filmak, dokumentalak, musika eta liburuak.

Plastiko-bilketa kanoetan

Urumea ibaian plastiko-hondakinak biltzen aritu ginen astelehenean DBH 4ko ikasleo, kanoetan. Donostiako Udalararen Zero Plastik programaren barruan egin genuen irteera.

Belauntziko ikastaroa

Aste honetan amaitu da DBH 2ko ikasleek hiruhileko honetan egin dugun bela-ikastaroa!

Harrobitxuloko parkera bisita

LH 4. Mailako ikasleak Harrobitxuloko parkean izan gara aste honetan. Bero handia egin bazuen ere, ederki pasa genuen.

Ipuin-kontaketa antzeztua

Asteartean guraso bat etorri zitzaigun "Nola dastatu ilargia" ipuina kontatzera HH 3-ra. Hortxe ibili ginen animaliei ilargia dastatzen lagundu nahian.

Fraktalei buruzko proiektua

Azken ebaluazioa bukatu eta, aurten ere, fraktalen inguruko proiektua jarri genuen abian. Hiru astez aritu gara DBH 3. mailakoak buru belarri fraktalei buruzko lana egiten.

Joko-olinpikoak

Gure diziplinarteko proiektua dela eta, azken aste honetan joko-olinpikoak antolatu ditugu LH 4n.

Zurriola Antzerki Eskolaren ikasturte amaiera

Milesker aurtengoan ere gurekin aritu zareten ikasle guztiei, eta baita emanaldiak ikustera etorri zareten guztiei ere!

Orriak

-era harpidetu