HH4koak Zubiaurren

Astelehenean eta asteazkenean, 4 urtekoak goiz-pasa joan ginen Zubiaurre parkera. Parkean jolasean ibili ginen, baita gelarako hostoak biltzen ere!

Euskaraldia

Aurreko astean esan genizuen moduan, Zurriola Ikastolak entitate moduan parte hartuko du aurtengo Euskaraldian.

Familiek nerabeekin Covid19a lantzeko aholkuak

Pandemia dela eta nerabeen eta familien arteko bizikidetzan sortu daitezkeen arazoei aurre egiteko, Ikatolen Elkarteak Gipuzkoako Psikologia Elkargoko kideekin elkarlanean sortutako txostena duzue hemen.

Tinko Zinema euskaraz

Aste honetan, 4 eta 5 urtekoek Tinko Zinemaz gozatzeko aukera eduki dugu: "Pirata Arratoia" filma ikusi dugu, eta izugarri gustatu zaigu!

LH5ekoak Ulian

LH5eko irakasle eta ikasleok primeran pasa genuen Uliara egindako irteeran. Inguruneako proiektua dela eta, hostoak blduz joan ginen bidean, zuhaitzak ezagutuz eta inguruneaz gozatuz!

LH2koak Lore-Baratzetan

Asteazken goizean, LH 2A taldekoak (Basajaun gela) Uliako Lore Baratzetara joan ginen goiz pasa. Eguraldi zoragarria izan genuen eta primeran ibili ginen.

Korrikaren 22. edizioa atzeratu dute

Bi urtez behin zeharkatu ohi du Euskarak Euskal Herria korrika, baina bizi dugun osasun egoerak hala behartuta, 2021ean ospatzekoa zen Korrikaren 22. edizioa 2022 urtera atzeratzeko erabakia hartu du AEK-k.

Basoeskola

Iazko ikasturtean, COVID 19aren ondorioz ezin izan genuen Basoeskola proiektu pilotua martxan jarri, baina lanean jarraitu dugu eta datorren astean hasiko dira HH5eko ikasleak proiektu honetan.

Zurriola Ikastola ere Euskaraldian partaide

Aurtengo Euskaraldiak berezitasun bat du duela bi urtekoarekin alderatuta: herritarrok indibidualki parte hartzeaz gain, entitateei ere zabaldu zaie parte hartzeko aukera.

Ategorrieta Berria bidean da!

Askok eta askok ikusiko zenuten moduan, martxa onean doaz aurrera Ategorrieta Berriaren eraikuntza-lanak.

Orriak

-era harpidetu