Ategorrieta Proiektua: informazio-bilera

Datorren maiatzaren 24an, arratsaldeko 17:30ean, bilera informatibo bat egingo dugu Ategorrieta Proiektuaren lanketa integralaren inguruan.

HH2koak parkean

Orain dela aste batzutatik hona, 2 urtekoak ikastola ondoko parkera joaten hasi gara! Izugarri gozatzen dugu bertan: janaria prestatuz, adarretara igoz, otsoaren bila arituz, harrapaketetan jolastuz…

Urkabe margotzen

Aurten, ia urtero bezala, Adieazpen Grafikoa ikasgaian muralen proiektuak burutu eta hauek margotzeko aukera izan dugu.

LHkoak Ulian

Maiatzeko kukua entzuteko asmoz, LH 4, 5 eta 6ko ikasleak Ulian ibili gara, goiz-pasa batzuk eta egun-pasa besteok.

HH4 - Basoeskola

HH4ko taldeak aste honetan basoeskolako saioekin hasi gara! Lore-baratzetan goiza pasatzeko giro paregabea egin digu, eta bertan, udaberriaz gozatzeko aukera izan dugu, bere lore, xomorro eta bestelakoekin.

Ekin Euskarari Astea

Aurreko astean aurreratu genizuen moduan, ikasleok kezka handiz jaso genituen euskararen erabilera-neurketenemaitzak, eta aste honetan euskararen erabilera areagotzeko kanpainak diseinatzen aritu gara, gelaka.

KMK 2021 - Kilometroak arropa-salmenta

Goierriko Beasain, Lazkao eta Ordiziako Ikastolek antolatuko duten aurtengo “Kilometroak” ez-ohiko jaia izango da.

Euskararen erabilera ikasleen artean

Azken asteetan, jolasordu eta bazkalorduetan ikasleek darabilten hizkuntza neurtu dugu. Emaitzek aldez aurretik genuen kezka areagotu dute guztiongan.

Gurasoen Euskara Batzordea: familientzat galdetegia

Aurten, Gurasoen Euskara Batzordea indartu dugu guraso-talde batek, eta lanean daramagu hilabete batzuk.

Ipuin-kontaketa HH2n

Aste honetan, HH2ko ikasleok Egoitz Lasaren ipuin kontaketez gozatzeko aukera izan dugu! Adi-adi entzun genituen kontatu zizkigun ipuinak.

Orriak

-era harpidetu